Subject: Tallinna mnt ruumiandmed 11340 Tallinn-Saku-Laagri tee ringristmikul
From: "Kalev Eensaar" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 17 Feb 2025 09:44:40 +0200

Tere

Saku Valla elanikelt on tulnud teavitus, et geoportaalis on 11340
Tallinn-Saku-Laagri tee (ja Ülase tn, Tallinna mnt 10) ringristmikul
näidatud suund osaliselt päripäevaseks. Kas neid andmeid saaksite
teeregistris/ruumikujul parandada?

Väljavõte antud kohast:

Lugupidamisega

KALEV EENSAAR / teedeinsener

Tel: +372 5340 9995
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Saku Vallavalitsus
 <http://www.sakuvald.ee/> www.sakuvald.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.